Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie » Muzeum w Morągu

Wyniki wyszukiwania słowa 'muzeum'

Znalezionych wyników: 3591 (0.057s).

Noc Muzeów w Muzeum Przyrody

Wynik: 30 2024-05-09 09:03:24

W programie: Nocne zwiedzanie Muzeum Przyrody Warsztaty rodzinne „Żyjący świat jezior Warmii i Mazur” Warsztaty plastyczne „Nad jeziorem” Gry i zabawy w parku przy Muzeum Przyrody 19.30 - "Podwodny świat Warmii i Mazur" - spotkanie autorskie z fotografikiem przyrody Jeremiuszem Dutkiewiczem 21.15 - Oprowadzanie kuratorskie po wystawie „Żyjący świat jezior Warmii i Mazur” Martyna Kozłowska kierownik Muzeum Przyrody

https://muzeum.olsztyn.pl/7810,noc-muzeow-w-muzeum-przyrody.html

Majówka w Muzeum Przyrody

Wynik: 30 2024-04-23 08:46:46

Szanowni Państwo! Muzeum Przyrody będzie otwarte dla zwiedzających również dni świąteczne w przypadające w długi weekend majowy, w zwykłych godzinach, tj. 9:00- 16:00. Jednocześnie informujemy, że z dniem 1 maja 2024 r. zmieni się wysokość opłat za zwiedzanie, usługę przewodnicką oraz zajęcia muzealne prowadzone w Muzeum Przyrody w Olsztynie. Ceny biletów Normalny: 14,00 zł Ulgowy: 11,00 zł Rodzinny (rodzice lub prawni opiekunowie + dzieci do lat 18) 2+1 lub 1+2: 29,00 zł 2+2, 2+3, 1+3: 40,00 zł Opłata za lekcję muzealną i warsztat muzealny 1) jedna lekcja muzealna: bilet wstępu dla każdego uczestnika lekcji powiększona o opłatę zryczałtowaną w wysokości 40,00 zł (klasa/grupa); 2) jeden warsztat muzealny: bilet wstępu dla każdego uczestnika warsztatu powiększona o opłatę zryczałtowaną w wysokości 60,00 zł (klasa/grupa). Odpłatność za lekcję lub warsztat nie może być mniejsza niż 130,00 zł (ryczałt). Usługa przewodnicka w języku polskim: 80 zł Jednocześnie informujemy, że zmiany wysokości opłat za zajęcia muzealne nie dotyczą rezerwacji dokonanych przed dniem 14.03.2024 r. Szczegółowe informacje dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie: https://bipmwim.warmia.mazury.pl/kategoria/1049/akty-prawne.html

https://przyroda.muzeum.olsztyn.pl/7670,majowka-w-muzeum-przyrody.html

Doroczne Spotkanie z Dobrodziejami i Darczyńcami Muzeum Mazurskiego w Szczytnie

Wynik: 30 2023-11-28 14:38:30

Tradycją Muzeum Mazurskiego w Szczytnie jest „Doroczne Spotkanie z Dobrodziejami i Darczyńcami Muzeum Mazurskiego w Szczytnie”. Dzięki darczyńcom Muzeum powiększa swoje muzealne zbiory, co z kolei przyczynia się do realizacji ważnej części działalności instytucji związanej z zachowaniem dziedzictwa kulturowego i historycznego regionu. To jest wydarzenie, na które zapraszani są również dobrodzieje, przedstawiciele organizacji, podmiotów gospodarczych, samorządów, które wspierają organizacyjnie i finansowo nasze wydarzenia. W tym roku spotkanie odbędzie się 15 grudnia o godzinie 18.00, którego program wzbogaci koncert pieśni mazurskich w wykonaniu Moniki Wierzbickiej z jej najnowszej płyty „Dusa”. Monika Wierzbicka — absolwentka Studium Wokalno-Aktorskiego przy Teatrze Muzycznym w Gdyni. Przez siedem lat pracowała w teatrze Syrena. Współpraca z duetem „Ha-Dwa-O!” zaowocowała wydaniem w 2000 roku płyt: „Początek”, „O kobietach, o facetach”, „Magia Świąt”. W styczniu 2001 ukazał się singel „Serce Sercu”. Od marca 2003 roku współtworzyła zespół „Analog”. Współpracowała również z zespołami „a.n.t” oraz „Przemyśl”, a także z zespołem „Wiolonczele z miasta”, z którym nagrała płytę „No i Monika”. W roku 2008 wraz z Andrzejem Bonarkiem (jako „Wierzbicka i Bonarek”) przygotowała płytę „Moja Emily Dickinson” z muzyką do wierszy amerykańskiej poetki. Od 2011 była wokalistką zespołu Żywiołak. Najnowsza płyta „Dusa” z pieśniami mazurskimi została nagrana w 2023 r.

https://szczytno.muzeum.olsztyn.pl/7349,doroczne-spotkanie-z-dobrodziejami-i-darczyncami-muzeum-mazurskiego-w-szczytnie.html

Muzeum Warmii i Mazur w czerwcu

Wynik: 30 2023-06-02 10:04:22

Zapraszamy serdecznie do naszych oddziałów i jak zawsze mamy dla Państwa wiele ciekawych propozycji: Zamek/Muzeum Warmińskie w Lidzbarku Warmińskim Muzeum w Mrągowie Dom Gazety Olsztyńskiej Muzeum Szczytno

https://muzeum.olsztyn.pl/7057,muzeum-warmii-i-mazur-w-czerwcu.html

Remont Muzeum im. J.G. Herdera w Morągu

Wynik: 30 2022-06-21 08:26:41

W związku z rozpoczęciem remontu Muzeum im. J.G. Herdera w Morągu, oddział Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie, będzie zamknięte dla zwiedzających do pierwszej połowy 2024 r. Zadanie dofinansowane w ramach projektu „Termomodernizacja pałacu Dohnów – siedziby Muzeum im. J.G. Herdera w Morągu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt przewiduje docieplenie ścian, podłogi i dachu, wymianę okien i drzwi na stolarkę energooszczędną, wymianę instalacji c.o. oraz grzejników, kompleksową modernizację instalacji c.w.u. oraz wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne i wszelkie niezbędne prace związane z instalacją elektryczną. Całkowita wartość projektu wynosi 4 973 415,67 zł, z czego dofinansowanie na jego realizację to 3 297 499,97 zł. https://m.wmwm.pl/2021/10/orig/logo-7204.jpg

https://muzeum.olsztyn.pl/6411,remont-muzeum-im-jg-herdera-w-moragu.html

Praca w Muzeum Przyrody na stanowisku merytorycznym

Wynik: 30 2022-01-04 14:03:05

Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie poszukuje kandydata/kandydatki do pracy w Muzeum Przyrody na stanowisku merytorycznym Termin składania aplikacji: do 31 stycznia 2022 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: od 1 marca 2022 r. Forma zatrudnienia: umowa o pracę Adres do przesyłania aplikacji: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Główne zadania: • prace merytoryczne związane z tematyką zoologiczną poświęconą faunie współczesnej i kopalnej Warmii i Mazur, zwłaszcza zwierzętom kręgowym (ssaki, ptaki, płazy i gady, ryby), a także niektórym zwierzętom bezkręgowym, głównie gatunkom rzadkim i ginącym lub wyróżniającym obszar Warmii i Mazur na tle kraju, w tym m.in.: • nadzór merytoryczny i opieka nad powierzonymi zbiorami, • opracowywanie zbiorów, • inicjowanie i realizacja wystaw stałych i czasowych, • udział w opracowywaniu i realizacji programów edukacyjnych towarzyszących wystawom, • przygotowywanie referatów, spotkań tematycznych, wydarzeń popularyzatorskich, lekcji dla dzieci i młodzieży. Wymagania: • oczekiwane spektrum zainteresowań naukowych: historia fauny Warmii i Mazur (fauna współczesna i kopalna regionu), zmiany fauny, ochrona przyrody na Warmii i Mazurach. • wykształcenie wyższe: dyplom ukończenie drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich z zakresu biologii, ochrony środowiska, przyrody • obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, PowerPoint), • znajomość programu do ewidencjonowania zabytków MONA (dodatkowo) • znajomość języka niemieckiego (dodatkowo), • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, systematyczność, dążenie do dokształcania, zgoda na pracę w zróżnicowanych zespołach, poszanowanie dla czyjejś pracy i efektywne współdziałanie z innymi komórkami Muzeum, wysoka kultura osobista, inicjatywa i konsekwencja w działaniu Oferujemy: • pracę w instytucji o stabilnej sytuacji rynkowej, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego, • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki, • stabilne warunki pracy i płacy. Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.). KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Pan Paweł Żywicki. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: iod@muzeum.olsztyn.pl lub tradycyjną drogą listowną na adres siedziby. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/6203,praca-w-muzeum-przyrody-na-stanowisku-merytorycznym.html

Otto van Limburg wrócił do Muzeum w Morągu

Wynik: 30 2021-09-27 13:58:49

Wśród pięciu dzieł znajdują się wizerunki osobistości takich, jak Amalia zu Solms Braunfels, jej syn i synowa – Wilhelm II van Nassau Oranje i Maria Stuart, ich syn (a wnuk Amalii) Wilhelm III oraz osoba, o której opowiemy poniżej. Prezentowany portret przedstawia Ottona van Limburg Stirum Bronckhorst w reprezentacyjnej pozie, w ujęciu ¾. Portretowany wyobrażony został z odkrytą głową, długimi, lekko falistymi, spływającymi do ramion włosami. Twarz raczej pełna, czoło wysokie, wąsy i mała bródka (tylko pod linią dolnej wargi). Ubrany w czernioną paradną zbroję ze srebrnymi nitami. Na lewym ramieniu zawiązana pomarańczowa szarfa z ozdobnym brzegiem. Lewa dłoń w rękawicy oparta o biodro; prawa dłoń odkryta, dzierżąca regiment. W tle, z lewej strony, widok nieistniejącego dziś pałacu w Borculo w Zjednoczonych Prowincjach. Ród Limburg-Stirum wywodzi się z hrabstwa (późniejszego księstwa) Berg w Nadrenii, a jego korzenie sięgają XII wieku. Nasz portret przedstawia Ottona, syna hrabiego Hermana Ottona Limburg Stirum (zm. 1644), który po odziedziczeniu posiadłości rodowych w Niderlandach, między innymi hrabstwa Bronckhorst w Geldrii, dóbr Borculo, Wisch i Stirum, zapoczątkował linię Bronckhorst. W 1643 roku poślubił w Buren (Geldria) Elisabeth Charlotte zu Dohna, córkę Christopha zu Dohna i Ursuli zu Solms Braunfels. Koligacje rodzinne portretowanego sięgały zatem domu orańskiego i panującego w Zjednoczonych Prowincjach Fryderyka Henryka Orańskiego. Jednocześnie, związki te łączyły portretowanego, poprzez małżonkę i ród zu Dohna, z Księstwem w Prusach. Z mariażu Ottona z Elisabeth Charlotte narodziło się ośmioro dzieci. Synowie Friedrich Wilhelm i Georg Albrecht podzielili majątek. Z kolei ich potomkowie sprzedali dobra hrabstwa Bronckhorst i Borculo. Kariera Ottona przebiegała pomyślnie, a realizowana była na polu służby wojskowej i polityki. Od 1651 roku pozostawał, jako oficer, w służbie elektora brandenburskiego. Od 1655 roku służył w Szwecji, by od 1659 roku służyć w wojskach Zjednoczonych Prowincji. Był gubernatorem miast Groenlo (od roku 1662) i Nijmegen (od roku 1674). Pełnił też funkcję dowódcy prowincjonalnego w Geldrii. Artysta, który namalował portret – Lucas van Kaey to postać mało znana. O malarzu tym nie wiemy zbyt wiele i znamy zaledwie kilka sygnowanych przez niego portretów. Czynny w latach 1645-1672, był uczniem Paulusa van Lesire (od roku 1638), co poświadczone zostało w dokumentach gildii malarzy w Dordrecht. Jako ciekawostkę dodać należy, że istnieje drugi, niemalże identyczny portret Bronckhorsta, któremu towarzyszy portret Elisabeth Charlotte. Oba obrazy znajdują się w prywatnej kolekcji. Można przypuszczać, że również prezentowany tu wizerunek posiadał pendant – podobiznę małżonki. Niestety nie trafił on do Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie i małżonkowie zostali rozdzieleni. Obraz eksponowany jest w Oddziale Muzeum im. JG Herdera w Morągu , w galerii portretu holenderskiego. https://morag.muzeum.olsztyn.pl/1318,mistrzowie-portretu-wystawa-stala.html/ Zapraszamy do oglądania obrazu „na żywo”! Autor: Olga Droździecka Dział Sztuki Dawnej i Rzemiosła Artystycznego

https://muzeum.olsztyn.pl/6082,otto-van-limburg-wrocil-do-muzeum-w-moragu.html

50 lat Muzeum w Mrągowie

Wynik: 30 2019-11-13 10:38:04

29 listopada 2019 roku odbędą się uroczyste obchody 50-lecia Muzeum w Mrągowie Oddziału Muzeum Warmii i Mazur. W ramach obchodów odbędzie się konferencja oraz nastąpi otwarcie wystawy pt. „Ukryte i odkryte pod ziemią. Starożytne grobowce Warmii i Mazur” – projekt dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Organizatorami wydarzenia są: Muzeum w Mrągowie, Fundacja DAJNA im. Jerzego Okulicza-Kozaryna, Miasto Mrągowo. 2641 2625

https://mragowo.muzeum.olsztyn.pl/5407,50-lat-muzeum-w-mragowie.html

Ogłoszenie o pracy: Edukator

Wynik: 30 2019-03-19 10:04:57

Miejsce pracy: Olsztyn Zamek Kapituły Warmińskiej Termin składania aplikacji upływa z dniem 28 marca 2019 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji od dnia 10 kwietnia 2019 r. Forma zatrudnienia: umowa na czas określony, na zastępstwo. Adres do przesłania aplikacji: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2 z dopiskiem w tytule „Edukator” lub mail’em na adres: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Przewidywany zakres obowiązków: • Prowadzenie autorskich lekcji i warsztatów muzealnych, • Oprowadzanie oraz organizacja ruchu turystycznego w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie (olsztyński zamek), • Organizacja i obsługa imprez edukacyjnych i przedsięwzięć muzealnych, • Prowadzenie ewidencji zajęć prowadzonych w Muzeum, • Uaktualnianie baz danych. Wymagania stawiane kandydatom: • Wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie: historia sztuki, muzealnictwo, konserwatorstwo i zabytkoznawstwo, historia, pedagogika, kierunki artystyczne) • Znajomość języka obcego, • Znajomość obsługi komputera, • Dokładność, systematyczność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista. Mile widziane • Doświadczenie w pracy w muzeum lub innych instytucjach kultury oraz placówkach edukacyjnych, • Umiejętność organizacji pracy i pracy w zespole, • Doświadczenie pedagogiczne, • Biegła znajomość języka obcego. Co oferujemy w zamian: • zatrudnienie w renomowanej samorządowej instytucji kultury; • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, na zastępstwo; • prace w twórczym i zaangażowanym zespole; • możliwość udziału w interesujących wydarzeniach kulturalnych; • możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowanych prosimy o dostarczenie • listu motywacyjnego • CV wraz z danymi kontaktowymi na adres: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2 lub mail’em na adres: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl z dopiskiem w tytule „Edukator”. Termin składania aplikacji upływa z dniem 28 marca 2019 r. Przewidywany termin rozmów kwalifikacyjnych 1-3 kwietnia. Planowany termin zatrudnienia w instytucji od dnia 10 kwietnia 2019 r. Forma zatrudnienia: umowa na czas określony, na zastępstwo. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty oraz zastrzegamy sobie prawo do zakończenia rekrutacji przed podanym powyżej terminem. Proszę o zawarcie w aplikacji zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, 10-074 Olsztyn ul. Zamkowa 2 na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jeśli wyraża Pan/ Pani również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji również, proszę o dostarczenie drugiej zgody o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą w Olsztynie, 10-074 Olsztyn ul. Zamkowa 2 na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji, w tym również na inne stanowiska. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Tomasz Trzciałkowski. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@idpo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/5221,ogloszenie-o-pracy-edukator.html

Oferta pracy - Dział Sztuki Współczesnej

Wynik: 30 2019-02-28 12:51:41

Termin składania aplikacji: do 30 września 2019 r. Planowany termin zatrudnienia w instytucji: od 01.11.2019 r. Forma zatrudnienia: umowa o pracę Adres do przesyłania aplikacji: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl Kolekcje Działu Sztuki Współczesnej liczą 6751 muzealiów pochodzących z XIX, XX oraz XXI wieku. W wśród nich są dzieła sztuki z dziedziny malarstwa, grafiki, rzeźby, ceramiki, autorskiego szkła artystycznego i fotografii. Zbiory oddają charakter tendencji i zjawisk obecnych w sztuce współczesnej i mają charakter ogólnopolski. O wysokim poziomie merytorycznym poszczególnych zespołów świadczy fakt ich obecności na ekspozycjach stałych i czasowych w Muzeum Warmii i Mazur oraz jego oddziałach, liczne wypożyczenia do muzeów w Polsce a także prezentacje w muzeach i galeriach za granicą – w Niemczech, Rosji, Francji, Szwecji. Szczególnie ceniona jest kolekcja malarstwa a także kolekcja współczesnej grafiki polskiej o ponad lokalnym charakterze. Oprócz gromadzenia i opracowywania zbiorów podstawą działalności są systematyczne prezentacje dzieł sztuki współczesnej Muzeum i twórczości współcześnie tworzących artystów, a w ramach edukacji poprzez sztukę, prezentacje szeroko pojętych dziedzin sztuk wizualnych. Pod opieką Muzeum i DSW jest kolekcja olsztyńskiej Zachęty – Warmińsko-Mazurskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk Pięknych www.zachetaolsztyn.pl, której zbiory pokazywane są w ramach organizowanych wystaw. Dział także przygotowuje program wystawienniczy i otacza opieką merytoryczną Galerię „Zamek” w Reszlu, prowadzi działalność edukacyjną poprzez cykliczne spotkania „Zachęta do sztuki” i „Galeria Jednego Obrazu”. Aktualnie zbiory sztuki współczesnej i olsztyńskiej Zachęty można oglądać na wystawach: Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie: „Z niepamięci. Rzeźby Adolfo Wildta(1868-1931) z kolekcji Franza Rose z Dylewa” „O takich rzeczach się nie mówi. Edward Dwurnik(1943-2018). Malarstwo” Muzeum na Zamku, Lidzbark Warmiński: „Galeria Malarstwa Polskiego I poł XX w.” „Pastele” „IMAGO. Malarstwo polskie XX/XXI” Galeria „Zamek” w Reszlu: „To co widać. Sztuka abstrakcji” Muzeum im. J. G. Herdera w Morągu: „Artyści szkoły wileńskiej XIX/XX. Wystawa ze zbiorów MWiM.” Główne zadania: • nadzór merytoryczny i opieka nad powierzonymi zbiorami, • praca nad rozbudową i poszerzeniem kolekcji • przygotowywanie dokumentacji związanej z gromadzeniem zbiorów, • katalogowanie i opracowywanie zbiorów oraz materiałów dokumentacyjnych, • udział w okresowych inwentaryzacjach zbiorów, • realizacja kwerend, • inicjowanie i realizacja wystaw stałych i czasowych, • udział w opracowywaniu i realizacji programów edukacyjnych towarzyszących wystawom Wymagania: • wykształcenie wyższe: historia sztuki, • oczekiwane spektrum zainteresowań naukowych: sztuka II poł. XIX, XX wieku, sztuka najnowsza, polska scena artystyczna, • obsługa komputera (MS Office: Word, Excel, PowerPoint), • znajomość programu do ewidencjonowania zabytków MONA (dodatkowo) • znajomość regulacji prawnych związanych z działalnością muzeów, • orientacja w możliwości pozyskiwania środków na rozbudowę kolekcji, • dobra znajomość języka angielskiego, • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, systematyczność. Oferujemy: • pracę w instytucji o stabilnej sytuacji rynkowej, • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, • możliwość rozwoju zawodowego, • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki, • stabilne warunki pracy i płacy. Wymagane dokumenty: • CV, • list motywacyjny. Jednocześnie informujemy wszystkich kandydatów, że bez poniższego oświadczenia oferta pracy nie będzie rozpatrywana. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.). KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA NA PRACOWNIKA – PROCES REKRUTACJI Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1, sprostowanie Dz.Urz.UE.L 2018 Nr 127, poz. 2) – dalej RODO – informujemy, że: 1. Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie z siedzibą przy ulicy Zamkowej 2, 10-074 Olsztyn, NIP 739-020-01-75, REGON: 510989163, tel. centrala (89) 527-95-96, e-mail: sekretariat@muzeum.olsztyn.pl, jako pracodawca. 2. Funkcję inspektora ochrony danych pełni Tomasz Trzciałkowski. Z naszym inspektorem ochrony danych możecie się Państwo kontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@idpo.pl lub telefonicznie pod numerem +48 511 793 443. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 4. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 6. Podstawą prawną przetwarzania danych są przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. 7. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa lub podmioty przetwarzające w imieniu administratora, na postawie zawartej umowy, w tym między innymi: biuro rachunkowe, kancelarie prawne i firmy świadczące usługi doradztwa prawnego oraz podmioty świadczące administratorowi danych usługi informatyczne. 8. Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. 9. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące. 10. Posiadacie Państwo następujące prawa: 1) prawo dostępu do swoich danych; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4) prawo do usunięcia danych osobowych; 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa) 11. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

https://muzeum.olsztyn.pl/5204,oferta-pracy-dzial-sztuki-wspolczesnej.html

Opcje wyszukiwania

Sortuj wyniki wg

Wyszukaj tylko